Semerbak Kasturi

"Sesungguhnya orang-orang berbakti benar-benar berada di dalam (syurga yang penuh) kenikmatan, mereka (duduk) di atas dipan-dipan melepas pandangan. Kamu dapat mengetahui dari wajah mereka kesenangan hidup yang penuh kenikmatan. Mereka diberi minum dari khamar murni(tidak memabukkan)yang tempatnya masih dilak (disegel), laknya dari KASTURI. Dan yang demikian itu hendaknya orang berlomba-lomba.
(Al-Mutaffifin: 22 - 27)

BINA HARAPAN MALAYSIA

Sunday 18 November 2012

Sumbangan Anda Bermakna...


Jet dan kereta kebal rejim zionis Israel ke Gaza kerana mencari mangsa untuk mereka cuba bunuh dan hancurkan, namun truck rakyat Malaysia ke Gaza kerana ingin menyelamat dan menyerahkan bantuan-bantuan makanan, perubatan dan kain selimut bagi melindungi rakyat Palestin dari rejim zionis zalim dan musim sejuk yang sedang melanda Gaza. Palestin akan terus dibela oleh Rakyat Malaysia, Tahniah...!

Teruskan menyumbang ke dalam TABUNG A2G EMERGENCY RELIEF AQSA SYARIF BERHAD di: Maybank Islamic 551575004299 atau Bank Islam 12092010034904.



Lagi ucap terima kasih dari Rakyat Gaza ... "Thanks Malaysia" kepada rakyat Malaysia .. kerana sumbangan-sumbangan kita yang benar-benar diperlukan selepas rumah mereka ranap .... telah tiba di perkarangan rumah-rumah mereka yang berkecai. Alhamdulillah dan teruskan menyumbang.


"Perumpamaan orang-orang mukmin dalam hal kasih sayang bagaikan satu tubuh, apabila satu anggota badan merintih kesakitan maka sekujur badan akan merasakan panas dan demam."

(Hadis riwayat Muslim)



No comments: