Semerbak Kasturi

"Sesungguhnya orang-orang berbakti benar-benar berada di dalam (syurga yang penuh) kenikmatan, mereka (duduk) di atas dipan-dipan melepas pandangan. Kamu dapat mengetahui dari wajah mereka kesenangan hidup yang penuh kenikmatan. Mereka diberi minum dari khamar murni(tidak memabukkan)yang tempatnya masih dilak (disegel), laknya dari KASTURI. Dan yang demikian itu hendaknya orang berlomba-lomba.
(Al-Mutaffifin: 22 - 27)

BINA HARAPAN MALAYSIA

Sunday 31 May 2009


SMK RAJA CHULAN IPOH:
-CIKGU YATIE: cikgu klas aku masa form4&5..sume owg kate dia garang kire cam cikgu shariffla…tp aku mmg baik ngan cikgu yatie smpi hum menimbulkanla ketidakpuasan hati byk pihak espcially dak klas aku..mcm2 gelaran aku dgr dwg bg kat aku..anak angkatla mcm2..huhu suka ati kowangla kan..dh aku mmg baik ngn cikgu pesal lak nak sakit ati..dah xwat salah napelak cikgu nak marah..tol x cikgu..hehe..well 1st time masuk sek ni cikgu pertama aku kenal mmg cikgu yatiela dh dia cikgu klas aku..n cikgu yatie gakla yg melantik aku jd timbalan setiausaha kelab komputer padahal aku masih baru gile kat sek2 n mmg cam pelik gak..hehe..ha dr c2la yg mule timbul mcm2 ckp2 blakang..tambahlak pas2 dlm klas cikgu stuju aku jd bendahari n aku jd pengawas sekolah pon pas lulus interview ngan cikgu yatie..cikgu yatie ajar maths..wpon aku mmgla xterer maths n ibarat kate lect aku art student mmg alergik maths tp aku akan pastikan aku msti siap homework wlau cmne pon n wpon xterer tp so far aku always lulusla dlm klas..hehe..smpai skang still dpt contact ngan cikgu..cme xjmpe je lg..xpe yg penting misi aku mencari dia slama nih dh bjaya..hehe…thanks cikgu coz bg kepercayaan kat saya slama 2thn jd anak murid cikgu..

No comments: